Ako prebieha objednanie a dodanie tovaru
Pošlete nám objednávku s uvedením tovaru a jeho množstvo. | V prípade, že chcete tovar potlačiť bude vás kontaktovať náš obchodník a dohodne s vami podrobnosti k potlači, cene celkovej objednávky i realizáciu. | Pri objednávkach s potlačou skontrolujeme tlačové dáta, pred realizáciou potlače vám zašleme grafický návrh pre odsúhlasenie a potvrdíme vám realizáciu zákazky. | Spracujeme celú zákazku a čo najskôr vám tovar doručíme. |
Nákup v e-shope a zákaznícky účet
1. Môžem nakupovať aj ako súkromná osoba, teda bez IČO?
Bohužiaľ nie. Keďže sa jedná o veľkoobchod, v našom e-shope môžu nakupovať len fyzické alebo právnické osoby s platným IČO. Pre nákup teda platia iné pravidlá ako pre nákup v bežnom e-shopu. Napr. nemožno vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia. Celé znenie Všeobecných obchodných a dodacích podmienok spoločnosti REDA SK s. r. o. nájdete tu.
2. Som nový zákazník, musím sa najprv registrovať?
Pre nákup v našom e-shope je vždy potrebné sa zaregistrovať. Nie je potrebné, ale registráciu vytvoriť samostatne pred objednávkou, vašu registráciu vytvoríme s prvou objednávkou. V rámci dokončenia objednávky vyplníte svoje nové prihlasovacie údaje a hneď odošlete svoju objednávku. Pre ďalšie objednávky sa potom už prihlásite pod svojím účtom a môžeme opäť nakupovať.
3. Na čo slúži registrácia a zákaznícky účet?
Po registrácii nemusíte opakovane vyplňovať fakturačné a dodacie údaje. Ďalej účet slúži pre prehľad vašich objednávok, sledovanie stavu objednávky a tiež tu nájdete všetky faktúry k zákazkám. Môžete rýchlo a ľahko upravovať svoje kontaktné údaje alebo opakovať svoje skoršie objednávky. Ďalej môžete tvoriť nákupné zoznamy tovaru, ktorý vás zaujíma alebo nastaviť "strážneho psa" na tovar, ktorý zrovna nemáme skladom. Všetky tieto funkcie nájdete v sekcii "Môj účet".
4. Ako získam zabudnuté heslo?
Kliknite na možnosť prihlásenia/registrácie v pravom hornom rohu. Zvolíte možnosť "Zabudnuté heslo" a vložíte emailovú adresu zaregistrovanú v e-shope. Na túto emailovú adresu vám vzápätí bude doručený email s aktivačným odkazom. Po kliknutí naň sa ponúkne možnosť nastaviť si nové heslo pre prihlásenie.
5. Ako môžem získať množstevnú zľavu?
Každý predmet má vlastný množstevný cenník. Zvoľte požadovaný počet kusov a množstevná zľava sa automaticky odpočíta.Pri nákupe väčšieho množstva tovaru získate aj výhodnejšiu cenu potlače.
Výber tovaru a potlače
6. Ako vybrať tovar?
Tovar je usporiadaný do niekoľkých prehľadných kategórií podľa druhov. Dohľadáte ich s využitím navigácie v ľavej časti webovej stránky alebo tiež môžete využiť vyhľadávanie pomocou názvu alebo kódu produktu uprostred hore. Všetky potrebné informácie o danom produkte nájdete v jeho detaile.Vyberte si požadované farebné prevedenie a počet kusov a tovar vložte jednoducho do nákupného košíka.
7. Ako správne vybrať potlač?
V detaile tovaru nájdete našu "kalkulačku potlače", ktorá vám ponúkne len technológie, ktoré sú pre predmet najvhodnejšie. Nemusíte sa teda báť, že vyberiete nevhodnú potlačovú technológiu. Viac informácií o jednotlivých technológiách potlače nájdete v sekcii potlač.
8. Ako zistím aktuálnu dostupnosť tovaru?
Aktuálnu dostupnosť si môžete vždy overiť v detaile produktu. Ak je tovar skladom, zobrazí sa aj presný počet kusov. Pokiaľ ho aktuálne nemáme na sklade, nájdete tu informáciu do koľkých dní vám ho dokážeme zaistiť.
9. Je možné kúpiť aj 1 ks daného tovaru?
Ponúkame možnosť nákupu tovaru od 1 ks, avšak takýto produkt vás vyjde draho. Vždy musí byť dodržaná minimálna výška hodnoty objednávky 70 €. Musíte teda objednávku doplniť ďalšími predmetmi. Odporúčame nakupovať tovar vo väčšom množstve a využiť množstevné zľavy.
10. Ako zistím z koľkých farieb sa skladá moje logo?
Počet farieb loga vychádza z jeho grafického spracovania. Keď máte v logu červenú a modrú farbu, vaše logo budeme tlačiť 2 farbami.V prípade, že vaše logo obsahuje farebné prechody alebo tiene, je každý odtieň považovaný za jednu farbu. Teda svetlo zelená a zelená budú počítané za 2 farby. Pre väčšinu technológií potlače je potreba určiť konkrétne farby v odtieňoch Pantone.
V prípade fotiek alebo tlače digitálnymi technológiami sa počet farieb nepočíta, teda aj 3-farebné logo bude počítané ako 1 farba. Technológia laser alebo pieskovanie neponúka možnosť voľby počtu farieb, pretože farbu loga určuje podkladová farba tovaru.
11. Ako zistím koľkých farbami je možné produkt potlačiť?
Tento údaj nájdete v detaile tovaru v našej kalkulačke potlače.Tu rýchlo zistíte, koľko farieb je možných danou technológiou tovaru tlačiť. Počet farieb potlače u mnohých produktov ovplyvňuje aj cenu za potlač. Teda aj podľa ceny za potlač sa môžete rozhodnúť, koľkých farebné logo nakoniec budete chcieť realizovať. V prípade, že kalkulačka potlače nie je v detaile položky dostupná, o potlače a jeho možnostiach vás informuje obchodné oddelenie na kontaktoch info@reda.sk alebo +421 948 023 544.
Tlačové dáta pre potlač
12. V akom formáte je potrebné zaslať tlačové údaje?
Tlačové dáta sú rôzne pre jednotlivé technológie potlače. Presnú špecifikáciu nájdete tu. Ak si neviete rady, neváhajte sa na nás obrátiť.
13. Kam sa vkladajú tlačové údaje?
Tlačové dáta vložíte v druhom kroku nákupného košíka s označením "Potlač". Ak tento krok prejdete nie je problém nám tlačové dáta doručiť dodatočne e-mailom.
14. Dostanem pred vyhotovením grafický návrh?
Pred realizáciou objednávky vám zašleme na schválenie grafický návrh. Môžete si tak predstaviť, ako bude váš predmet s potlačou vyzerať. Jeho vyhotovenie je úplne ZADARMO a bez vášho schválenia potlač nebudeme realizovať.
Platba a doručenie
15. Koľko ma to bude stáť?
Každý deň chceme robiť váš biznis jednoduchšie, a preto pre vás máme skvelú, jednoduchú, intuitívne a vždy dostupnú online kalkulačku potlače. Kedykoľvek a kdekoľvek zistíte cenu potlače vybraného druhu a množstva tovaru. Kalkulačku potlače nájdete v detaile tovaru. Stačí zadať požadované množstvo predmetov, vybrať si niektorý z ponúkaných technológií potlačí, veľkosť a počet farieb potlače a cena sa automaticky prepočíta.
16. Aká je minimálna hodnota objednávky?
Minimálna hodnota objednávky je 70 € bez DPH. Vyššie minimálnej hodnoty objednávky je stanovená z dôvodu nákladných procesov, ktoré sa za objednaním skrývajú - vyskladnenie, obalové materiály, administrácia objednávky apod.
17. Môžem sledovať stav vybavenia objednávky?
Áno, môžete. O stave objednávky vás informujeme prostredníctvom e-mailu alebo aktuálny stav vašej objednávky môžete tiež sledovať po prihlásení do e-shopu reda.sk v sekcii objednávky.
18. Prečo sa mi do ceny objednávky počíta manipulačný poplatok?
Manipulačný poplatok sa účtuje iba u niektorého typu tovaru, napr. U dáždnikov, ktoré je potrebné po jednotlivých kusoch ručne vybaliť a ďalej potom opätovne zabaliť. Manipulačný poplatok, je tiež spojený s väčšou náročnosťou vybrané technológie. Napr. povrch hrnčekov sa musí niekedy najskôr očistiť, u technológie hydroglazura musí po nastriekaní farby schnúť alebo po vypálení zase chladnúť a pod.
19. Ako mi bude objednávka doručená a ako za ňu zaplatím?
Tovar zasielame na vami zadanú adresu prepravnou spoločnosťou GEIS. Platbu za objednávku si môžete vybrať, a to buď formou zálohovej faktúry vo výške 100 % alebo v hotovosti / kartou pri prevzatí zásielky.
20. Aká je cena dopravy a balného?
Cena dopravy a balného je 4,90 € (bez DPH) pre objednávky do 100 € (bez DPH). Pre objednávky nad 100 € (bez DPH) je doprava a balné ZADARMO.
21. Čo ovplyvňuje termín dodania?
Ak máme tovar skladom, mimo sezóny vám ho potlačené doručíme do 5 pracovných dní. Počas sezóny (september–december) sa táto doba môže predĺžiť až na 10 dní. Pokiaľ tovar nie je skladom, je potrebné počkať až nám ho dodávateľ doručí. Aktuálny skladovú dostupnosť nájdete vždy v detaile daného produktu. Termín dodania ovplyvňuje aj rýchlosť odsúhlasenia grafiky potlače alebo prípadný termín zaplatenia zálohovej faktúry. Z tohto dôvodu je termín dodania upresnený až v kúpnej zmluve, ktorú vám zašleme e-mailom.
Objednávky a faktúry
22. Kedy mi bude objednávka doručená?
U tovaru, ktorý máme na sklade je doručenie bez potlače do 48 h od objednania. Tovar, ktorý máme skladom a s vlastnou potlačou vám mimo sezóny doručíme do 5 dní. Počas sezóny, teda od septembra do konca decembra, sa táto doba predlžuje na približne 10 dní.
23. Môžem objednávku stornovať?
Objednávku je možné stornovat dokiaľ nie je potrvrdená kupná zmluva, ktorú obdržíte e-mailom. Potom už objednávku nie je možné stornovat.
24. Môžem objednávku po odoslaní ešte upraviť?
Objednávku môžete zmeniť až do odsúhlasenia kúpnej zmluvy v počte kusov a druhov predmetov. Zmena grafického návrhu potlače je možná iba do jeho schválenia. Potom už s objednávkou nie je možné nič robiť. So žiadosťou o zmenu sa obráťte na svojho obchodníka alebo na infolinku +421 948 023 544 či e-mail info@reda.sk.
25. Akým spôsobom získam faktúru?
Faktúru vám zašleme e-mailom po vybavení vašej objednávky. Môžete si ju tiež dohľadať po prihlásení vo vašom zákazníckom účte. V prípade, že si objednávate tovar na dobierku, faktúra vám bude doručená spolu s balíčkom.
Reklamácie
26. Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
Ak zistíte po odovzdaní tovaru, že je niektorý z predmetov chybný, reklamáciu je potrebné uplatniť najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa odovzdania tovaru. Reklamáciu pošlite e-mailom na info@reda.sk. Vždy je potreba pripojiť fotografickú dokumentáciu a číslo zákazky, ktoré nájdete na dokladoch, ktoré ste dostali.
Na tovar sa viaže záruka 6 mesiacov podľa obchodných podmienok spoločnosti REDA SK s.r.o.